Tuesday, November 10, 2009

Evimizin yeni uyesi


Bu gordugunuz evimizin en yeni uyesi Miro. Kendisi 15 Kasim'da iki aylik olacak, bir pug ve beagle karisimi. Sanirim biraz sikintimizdan, biraz depresyonumuzu gecirecegini umdugumuzdan ev arkadasimla boyle birseye giristik ve cok dusunmedik (kendisi az olmakla beraber iki saatte bir tuvaletini yapmakta!) ama sirinligiyle unutturuyor!

Bugun havaalaninda uzun ugraslardan sonra kargo alanini bulup, kopegimizi karsiladik. Ilk basta biraz korkuyordu, sanirim 6 saatlik bir ucak yolculugundan yeni gelmisti zaten.Ama sonra yavas yavas alisti ve cidden tahminimizden daha kucuk. Bakalim, kardeslerinden annesinden ayrildi...kafasini kaldirinca gulumsuyor gibi ama asagi indirince yasli adam surati gibi, birazcik Benjamin Buttonimsi.



10 comments:

  1. melis bu muhtesem bir sey!!! icim ısındı fotoları gorur gormez!

    ReplyDelete
  2. İkisi de aynı köpek mi, yoksa ışığın durumundan dolayı mı resimlerde renkler biraz farklı çıkmış? :)

    ReplyDelete
  3. bayıldım ben buna yaaa, tam ısırmalık :))

    ReplyDelete
  4. gelecek hafta kendisini seveceğim ben hepinizin yerine:)

    ReplyDelete
  5. so sweet.. kardeşlerine noldu? onları da biz alsak? :) hepsi renk değiştirebiliyor mu? :)

    ReplyDelete
  6. Feyzullah ya "yagub:" ne demek şimdi. Ne anlamak lazım şimdi..)))

    ReplyDelete
  7. yagub yorumunda benim yorumumla dalga gecmis de, ben de acikcasi begendim dalgasini. :) o yuzden gulumsedim yagub'a. :)

    ReplyDelete
  8. :) gülümseme metodunu beğendim, hocam :)

    ReplyDelete