Saturday, February 20, 2010

Hayaller?

Merhaba Arkadaslar,

Ya bu Avatar mevzuu sarmadı, ya da artık kimse bu blogu - yani Yagub'dan baska kimse - takip etmiyor... Göreceğiz bakalım. :)

Şimdiki sorum şu: başkalarına saçma, uçuk-kaçık, gerçekçi olmayan gelecek/gelen, sizin de aslında bu hayatınızda asıl tercihiniz olarak seçmeyeceğiniz, ama yine de bir kereliğine de olsa, kısa bir süreliğine de olsa, yapmayı denemeyi istediğiniz hayalleriniz var mı? Varsa, bunlar nelerdir?

Paylaşımlarınızı bekliyoruz... Bakalım, ne hayallerimiz varmış. :)

Selamlar,
Feyzullah

10 comments:

  1. feyzullahcım selam,

    efenim ben grubu tkip ediyorum amma ve lakin gelidğimden beni kendimi öyle bir yoğunluğun içinde buldum ki antalatamam. şimdi bile aslıda paper yazmam lazım ama bir yerde takıldım ve bir türlü ilerlemiyor. bende bir bakayım dedim.

    şimdi benim olmak istediğim iki şey. biri gerçekten bir hayal, zira kanuni döneminde eminönünde bir kahve dükkanında çalışmak. Eğer zaman makinası yapmazlarsa bu gerçekten bir hayal olarak kalacak...

    Gelelim ikincisine, sanırsam ben bir büyücü olmak isterdim. ve bir günlüğüne bir süreliğine olsa bile bir büyücü olmayı isterdim. bunu gerçekten isterdim. bakalım belki bir gün bunu başarırım.

    ReplyDelete
  2. utanarak soyluyorum ama blogun varligini unutmustum!!ama yeniden kesfettim diyelim!
    dunyayi gezip tozup yazmak isterdim sanirim...

    ReplyDelete
  3. meliscim bu dediğini ben gerçekten yapmak istiyorum. Özellikle bu günlerde yazmakta olduğum Inca paperından sonra kesinlikle Peru'ya gitmek niyetindeyim. Bu yıl zor biraz artık ama gelecek yıl semester tatilinde gidilebilinir. düşün bu teklifimi...

    Feyzullah bak işte üçüncü bir hayal daha Peru ve Meksikaya gitmek...

    ReplyDelete
  4. Valla Zozan, senin Kanuni hayalinle, büyücü hayalini çok orjinal buldum. Bunu söylemeliyim.

    SPS günleri bazı asistanlar sürekli takılıyoruz. Çoğu bizim siyaset biliminden, ama aramızda cult'tan arkadaşlar falan da var. Bu akşam discussion'dan sonra köpüklü'ye gittik. Orada birşeyler içerken de aklıma geldi, arkadaşlara bu soruyu sordum. Herkes birşeyler söyledi tabii. Bilmiyorum, ama bence insanların hayallerini dinlemek güzel birşey. :) İnsanın nasıl bir varlık olduğunu, elinde imkan olsa neleri yapabileceğini/yapacağını, neleri isteyeceğini falan görebiliyorsun. Sadece kendin düşününce yeterli olmuyor bence. Başkalarının hayallerini öğrenince, insan şaşırmadan edemiyor. Vay be diyorum, insanlar ne ilginç şeyleri yapmak istiyormuş aslında. :)

    Neyse, bu kadar muhabbetten sonra ben de bir-iki şey yazayım kendimle ilgili olarak. Benim de uzun zamandır Güney Amerika hayalim var. Özellikle Bolivya, La Paz'da ayakkabı boyacılığı yapmak var.

    Zozan, Peru'ya gidebilirsin inşallah.

    Son olarak diğer arkadaşları da bekliyoruz. :) Ya da en azından ben bekliyorum. :) Dediğim gibi hayalleri dinlemek güzel birşey. :)

    ReplyDelete
  5. ya bu arada ben de itiraf ediyorum ki ben de blogun varigini unutmustum. :)

    benim hayallerim asiri fazla, hayalden bol bir sey yok. bir kaci mesela:

    bir kere ben özel güçlerim olmasını istiyorum.(hala istiyorum!!) Ornegin bir Jedi olmak beni cok mutlu eder. Hem iyi dovusuyorlar, hem de zihinsel acidan cok gucluler.

    Kızılderili olmak isterdim 12-13. yuzyılda falan.

    ah, xmendeki gambitle sevgili olmak isterdim. ama çizgi romanda. yani bu dünyada degil... bir ara asiktim kendisine de... neyse.

    sonra, bir de boyle elimden gelse de keske mesela 1 ayligina baskalrinin hayatini yasayabilsem hayalim vardi. mesela --1 ay ya da daha fazla da olabilir-- eminonunde vapur iskelesi onunde meyve satan adam olacaktim. onun hayati benim hayatii olacakti. ya da iste cöp toplayıcısı cocuk. ya da konservatuar ogrencisi dansci... yani sıradan insanlar bahsettigim. neden derseniz sanirim bir yandan boyle tek bir hayata tıkılıp kalmis olmanın verdigi aclıktan; diger yandan da kolay bir hayatim olduunu dusundugum icin genel olarak, insanlarin tecrubelerini yasadiklari zorlulari, heyecan ve haya kırıklıklarini ve emeklerini tecrube edebilmek icin... hem empati icin hem ogrenmek icin...

    antropolog olmak bana yakışacak bence...

    dunyayi gezmeye beni de alin; param olursa cok istiyorum guney amerikayai gormeyi.

    ZOZİ bu arada senin kahveci hayalini sevdim baya!

    ReplyDelete
  6. Bu arada feyzullah bayiliyorum su senin moderatorluk olayina :) adamimsın!!

    ReplyDelete
  7. "tek bir hayata tıkılıp kalmis olmak". ben en cok burayi begendim hocam.

    ReplyDelete
  8. Selamlar gencler, valla ben de sevgili blogumuzu unutmuşum desem pek yalan olmaz :)

    Hayallerr... Valla ben çok iyi bir tiyatro ve müzikal oyuncusu olmak isterdim herhalde... Yıldız Kenter aşığıyımdır.

    Ve tüm dünyayı gezmek!
    Bu Latin Amerika neymiş arkadaş! Alın benden de bir Latin Amerika aşıklığı :)
    Bazıları tecrübe etmiştir: "Everthing about spain, latin america & latin culture" dedigim günü :)))

    Özledim sizleri! Sevgiler..

    ReplyDelete
  9. unutur muyuz yaw? ama olayin asil guzelligi odadaki ispanyol cocugu gorup kizarmandi :)))

    ReplyDelete
  10. selam genclik! :)

    ben de uzun zamandir yazamadim su bloga. hayatimin su calisma evresine giris doneminde acayip bir yogunluk ve yeni bir ortamda/sehirde kucuk sikintilar yasadigimdan dolayi internetin sosyal ortamina pek ugrayamaz oldum. yakinda telafi edecegim, soz veriyorum :)

    radikal bir karar alip isimden istifa ettim, eder etmez ust uste teklifler aldim, degerlendirip Nisan ayindan itibaren yeni bir sayfa acacagim is hayatimda.. hayirlisi diyelim :)

    cocuklugumdan itibaren en buyuk hayalim nerde olursam olayim, hangi pozisyonda olursam olayim hep alisilagelmis, artik zarar verici olmaya baslayan, monotonlasmis, kliselesmis belirli bir sistemi/yapiyi insanlarin iyiligi icin kokten olmasa da ciddi bir sekilde degistirebilmek olmustur. artik ne zaman olur ve basarabilirim, bilmiyorum.. :)

    short-term hayalim sirasiyla Istanbul, Londra, Kiev, Sydney, New York ve Brezilya'ya gitmek ve bu sehirlerin her birisinde bir hafta kalmak.. bunun disinda bir suru kucuk hayallerim var: araba almak gibi.. deniz kenarinda bir ev sahibi olmak gibi.. kendi danismanlik sirketimi kurmak gibi.. ama tabii ki bunlarin hepsinin temelinde yukardaki esas hayal yatiyor.. o yoksa, bunlari istemiyorum dermisim :)

    opuyorum hepinizi.. Baku'den kucak dolusu selam ve sevgiler..

    Yagub

    ReplyDelete